Πέμπτη, 1 Ιουλίου 2010

Ξεκίνησε η δορυφορική στοχοποίηση από τον δορυφόρο HELIOS II των προεπιλεγμένων στόχων στο εσωτερικό της Τουρκίας για τα βλήματα SCALP EG

Ο πύραυλος SCALP-EG αναρτημένος στο Mirage 2000-5, ενώ δεξιά και αριστερώ του δύο θερμικά βλήματα αέρος-αέρος (IR) MICA-IR.
Mία σημαντική εξέλιξη για την Πολεμική Αεροπορία, ίσως η σημαντικότερη από τότε που οι βόμβες έπαψαν είναι ελεύθερης πτώσης και απέκτησαν κάποια μορφή καθοδόγησης, σημειώθηκε πριν δύο ημέρες:
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του defencenet.gr - και σε συνέχεια της αποκλειστικής πτήσης που είχε η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ με εικονική βολή βλήματος SCALP EG (λεπτομέρειες στο τεύχος που έχει κυκλοφορήσει) - ξεκίνησε η δορυφορική στοχοποίηση των προεπιλεγμένων στόχων στο εσωτερικό της Τουρκίας για τα βλήματα SCALP EG, δηλαδή πλέον το βλήμα είναι πλήρως αξιοποιήσιμο!  
Η διαδικασία της στοχοποίησης επιτέλους πήρε «σάρκα και οστά» με την ενεργοποίηση του μηχανισμού λήψης δεδομένων στόχου από τον δορυφόρο HELIOS II και οι πρώτες εντυπώσεις στην 114 Π.Μ. είναι εξαιρετικές. «Όπως διαπιστώσατε και στην πτήση που είχατε με το Mirage 2000-5Mk2 από την στγιμή που έχουμε ακριβή δεδομένα του στόχου «φορτωμένα» στον υπολογιστή του βλήματος το SCALP μπορεί να περάσει μέσα από το παράθυρο ή το σύστημα εξαερισμού υπόγειου στρατηγείου στα βάθη της εχθρικής ενδοχώρας και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει» μας ανέφερε ανώτερος αξιωματικός της 114 Π.Μ..
Οι φωτογραφίες που λαμβάνονται από το HELIOS II αφορούν όχι μόνο τον στόχο, αλλά και την

ακριβή διαδρομή μέχρι τον στόχο, την διαμόρφωση του εδάφους, τις εναλλακτικές οδούς προσέγγισης του βλήματος, την αποφυγή εστιών Α/Α όπλων κλπ. Η ποιότητα είναι εξαιρετική και η είσοδος της Ελλάδας στο κλαμπ των χωρών που διαθέτουν βλήματα cruise σίγουρα θα αλλάξει πολλά δεδομένα.
Τα στοιχεία για τους στόχους που στέλενει το HELIOS II αποθηκεύονται στο βλήμα και εν συνεχεία όπως αναφέρεται στο άρθρο της ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ αξιοποιούνται από το TERPROM είναι ένα σύστημα ναυσιπλοΐας το οποίο χρησιμοποιεί αποθηκευμένα ψηφιακά στοιχεία υψών εδάφους που συνδυάζονται με τις εισαγωγές των λοιπών συστημάτων ναυσιπλοΐας και υψομετρητών ραντάρ για να υπολογίσουν τη θέση του βλήματος επάνω από την επιφάνεια της γης.
Ο παθητικός υπέρυθρος αισθητήρας ερευνά στο οπτικό του πεδίο και συγκρίνει τις επαφές του με τις πληροφορίες οι οποίες είναι περασμένες στη μνήμη του αυτόνομου συστήματος αναγνώρισης στόχων.
Ακολουθεί η διαδικασία αναγνώρισης και απόκτησης του στόχου (target identification and acquisition process).
Κατά τη διαδικασία αυτή και ενώ το βλήμα προσεγγίζει το στόχο, η σύγκριση μεταξύ των
επαφών του αισθητήρα IIR και του συστήματος ATR επαναλαμβάνεται συνεχώς με σκοπό τη βελτίωση της διακρίβωσης και τον προσδιορισμό της ακριβούς θέσης του στόχου και του σημείου πρόσκρουσης (πιθανότητα κυκλικού σφάλματος 1m). Όταν αυτό επιτευχθεί το βλήμα λαμβάνει την κατάλληλη πορεία καθόδου ώστε να πλήξει το στόχο του.



defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget
Related Posts with Thumbnails

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρόσφατα δημοσιευμένα άρθρα