Η απώλεια του κινητήρα έχει γίνει αντιληπτή τις τελευταίες ώρες και οι υπεύθυνοι του εργοστασίου αεροκινητήρων στην 112 Πτέρυγα Μάχης προσπαθούν να διαλευκάνουν το μυστήριο.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας (Lycoming IGSO-540-A1E) είναι ένας από τους δύο που φοράνε τα ελαφρά αεροσκάφη. Από τα δεκαέξι μεταχειρισμένα αεροσκάφη Do-28D που αποκτήθηκαν την περίοδο 1984 - 87 στο πλαίσιο της γερμανικής στρατιωτικής βοήθειας, ένα ή δύο συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται από την Πολεμική Αεροπορία για μεταφορές προσωπικού, υλικών αλλά και επιτήρηση.
Ο απωλεσθείς κινητήρας είχε μεταφερθεί στο εργοστάσιο που βρίσκεται μέσα στη βάση της Ελευσίνας για επισκευή και είναι άγνωστο αν έχει μεταφερθεί εκτός του αεροδρομίου και κυρίως με ποιον τρόπο έγινε δυνατή η απομάκρυνσή του από την καλά φρουρούμενη μονάδα.
Κατά πληροφορίες, οι υπάλληλοι του εργοστασίου αεροκινητήρων προσπαθούν να ρίξουν φως στο μυστήριο ελέγχοντας όσους είχαν πρόσβαση στο χώρο φύλαξης του κινητήρα, ενώ καταμετρούν ξανά και ξανά τα αεροπορικά υλικά.
Το περιστατικό της κλοπής (ή… απώλειας) του κινητήρα από ένα Dornier θυμίζει αντίστοιχα περιστατικά που σημειώθηκαν τους τελευταίους μήνες σε βάσεις της Πολεμικής Αεροπορίας.
Τον Οκτώβριο του 2009 άγνωστοι κατάφεραν να κλέψουν έναν ολόκληρο κινητήρα ελικοπτέρου Super Puma από το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών στο παλαιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, ενώ τον Ιούλιο του 2009 είχε αφαιρεθεί κινητήρας ενός παροπλισμένου ελικοπτέρου τύπου Augusta Bell 206 που βρισκόταν σταθμευμένο στην αεροπορική βάση Δεκελείας στο Τατόι.
Οι αλλεπάλληλες κλοπές αεροπορικού υλικού μέσα από καλά φυλασσόμενες μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας δημιουργούν ερωτήματα, αλλά και ειρωνικά σχόλια για την κατάσταση που δημιουργεί αρνητικούς συνειρμούς και παραπέμπει σε εικόνα διάλυσης.
defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου