Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009


Μια αφιέρωση στα παιδιά που μας προστατεύουν από ψηλά!
Ένα ποίημα που μου άρεσε και τους το αφιερώνω :
Λέγεται ...... Kill από ώρα....

Εννιά φορές το βάρος μου σηκώνω
αίρων τις αμαρτίες που μ' αναθέσανε γενιές χαμένες
σε μια στροφή το μάτι μου καρφώνω
σε εικονικά τετράγωνα αιχμαλωτίζοντας κουκκίδες ξένες,

''Θέλει αρετή και τόλμη η Ελευθερία''
μαρτυράς μου η ιδρωμένη φόρμα,
οι κρύες αίθουσες των briefing
και τα ονόματα των συναδέλφων στα Ηρώα.

Το μόνο που δεν σκέπτομαι είναι να πεθάνω,
αν και μπορεί κι' αυτό αναπάντεχα να γίνει
και αν τα g δεν μ' αφήνουν να ανασάνω,
πολλά περιθώρια η ευθύνη δεν μου δίνει.

Μπαίνω στο merge,''Γιάννη ασ' τον δικό μου''
έχει λιακάδα μα εδώ θυμίζει μπόρα ,
μου αρκεί που τρία λεπτά οι ουρανοί είναι δικοί μου,
και συ εχθρέ μου είσαι kill από ώρα.


Παιδιά σας ευχαριστούμε για όσα κάνετε εκεί πάνω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails

Συνολικές προβολές σελίδας